Ilo on elämän yksi tärkeimpiä asioita.

The Daily Echo:  Goal #1 Be happy today! June 16, 2014Jokaisella meistä on omat asiat, mitkä tekevät meidät iloisiksi. Tänään minä olen iloinen siitä, että sain kerrankin nukkua pitkään vapaapäivän kunniaksi, syödä aamupalaksi eilen tehtyjä vohveleita, joissa oli omenahilloa ja suklaakermavaahtoa päällä. On vapaapäivä, ehdin katsoa Youtubesta muutaman seuramaani kanavan videoita (kuten Jenna Marblesin hauskoja komediapätkiä) ja kohta taidan ruveta katsomaan jotain mieltä piristävää leffaa :-D

On kesä ja viikonloppu ja mitä vaan voi tapahtua :-D Ilon kautta onneen! Niin ajattelin viettää tämän viikonlopun.

Valitettavasti se ei voi siis sisältää tapailemani miehen tapaamista, sillä hän tekee minut aina surulliseksi... En jaksaisi tänä viikonloppuna itkeä ja surra, miten vääränlainen olen, miten olen liian tunteellinen ja herkkä, miten en alistu toisen kynnysmatoksi. Minä olen pirskatti oma rakas itseni, itselleni ja jos joku ei sitä huomaa, niin olkoot sitten :-D

Katsoin juuri myös "vahingossa" erään videon parista, joka eli kaukorakkautta ja videossa he tapasivat ensi kertaa. Miten ihana rakkaus videosta välittyi! Minäkin tahdon sellaista suhdetta, missä ollaan iloisia siitä, että tavataan toisia, vähän höpsähtäneitä alussa ja avoimia ja rehellisiä toisilleen. :-D

En jaksa kuunnella sitä, miten kaikki on minun elämässäni väärin, harrastukset, ystäväni, perheeni (voi kyllä..) minä, reagointini... En jaksa tänä viikonloppuna olla niin "huono ihminen" mitä toinen haluaa näyttää. Nyt haluan olla onnellinen ja iloinen! :-D Nauttia kesästä ja antautua auringonpaisteelle!

Toivon, että tämä viikonloppu (ja loppuelämä) tuo minulle ja teille lukijat mahdollisimman parasta onnea ja iloa!