Minä puhun Luojan kanssa, ollessani yksin (pääni sisällä) ja keskustellessani Hänen kanssaan. Minä esitän Luojalle kysymyksiä ja saan vastauksia. Aina kun kysyn, minulle vastataan, joka kerta.... Luoja ei ole harmaapartainen, vanha, kumara mieshahmo. Luoja on Hän, joka kanssani keskustelee.

Luoja on myös ihmisenkelini, joka avasi silmäni ja yhteyteni, jotta voin Hänen kanssaan keskustella. Monet tämän blogin tekstit saavat inspiraationsa keskusteluista Luojan kanssa.

Olen kiitollinen Luojalle. Hän on tullut elämääni, koska kaipasin Häntä.

Kun keskustelen Hänen kanssaan, se on ihmeellinen tila, samalla on Hän, mutta myös vain Minä. On kuin keskustelisinkin vain Itseni kanssa. Olen kiitollinen Luojalle, sillä hän vie minut lähemmäksi Itseäni. Hän auttaa minua linjaamaan itseäni "kaikista parhaimman mahdollisen version kanssa omasta itsestäni".

Luoja kysyi minulta, haluanko suhteen? Tein valinnan tunteella, kyllä! minä haluan suhteen Luojan kanssa!

Mikä ei ole yhtään sitä mitä "normaali" suhde on,.. ja silti maailman normaalein ja luonnollisin suhde: Suhde Luojaan. Suhde Itseeni. Minä keskustelen Luojan kanssa ja inspiroidun. Inspiroitumisesta seuraa luonnollinen tuottavuus. Kuten myös tämän blogin tekstit.

Kiitos Luoja!