Elämän risteyskohdat... On yksi yö elämässäni, jolloin yhteiskunnan koko sorto/alistus/olet-hyödytön/elämälläsi-ei-ole-merkitystä -energia hyökyi ylitseni... Valvoin sen yön, järkyttävän musertava energia. Ajattelin, etten selviä tästä. Yhteiskunta ei välitä minusta, ei ikinä ole välittänyt, vaikka koko aiemman elämän olen "sen eteen" suorittanut. Halusin kuolla, kun tunsin, etten ikinä pysty täyttämään "yhteiskunnan" odotuksia. Tajusin, etten koskaan voi elää enää yhtään päivää yhteiskuntaa varten. Synkkä yö. Sanat yhteiskunnalta: "Sinä et ole Meille yhtään minkään arvoinen"

Kunnes tuli aamu... täysin vailla odotuksia, kaikesta luopuneena, toivo heräsi minussa, TOIMINTA! Jos on kaksi valintaa: kuolla tai yrittää vielä kerran (vapaasti, sillä enää ei voi epäonnistua), kumman valitsen?

Minä aloin toimimaan! Niitä hetkiä on harvassa, kun toimin intohimon voimalla, sydämestä käsin, tuona aamuna oli sellainen hetki... Se hetki oli suunta uudelle tulevaisuudelleni.

Miksi haluan eniten elämässäni vapautta?

Siksi koska olen kokenut "orjuuden" / minua on alistettu /  vapauteni on viety / olen kokenut "vankeuden"... Ja siksi haluan tehdä kaikkeni saavuttaakseni VAPAUDEN! (Yhteiskunta ei voi minua enää estää, sillä se itse hylkäsi minut vuosia sitten, sanoin sille hyvästit, koska se käänsi selkänsä minulle.)

 

 

Crossroads Sign

(http://www.freevector.com/crossroads-sign/)